Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

také se připojuji s karmou. Je mi jen smutno z toho že většina zdejších islamofilů jsou hloupé a slepé ovce,neuznávajíc jakýkoliv argument.

4 0
možnosti
Foto

Vy tem argumentum budete zcela jiste otevren, vzhledem k tomu oznaceni, ktere jste pouzil ;-D

0 0
možnosti
JB

Karma jako hrom. Když byly v TV záběry z různých neonacistických, nebo skinheadských akcí, vždy jsme se doma shodli na tom, že ty kluky doma málo řezali :-/, přívrženci volné výchovy dětí prominou, ale jinak se k tomu nešlo vyjádřit.

Co se týče islámu, co si pamatuji, poprvé jsem ho začala více vnímat při čtení Karla Maye. Když pominu milou a komickou postavu Hadžiho Halefa, průvodce Kary ben Nemsiho, tak muslimové tam byli převážně vykresleni jako nadutí, nebezpeční, pokrytečtí, atd., lidi, kterým je lepší se vyhnout. Už tehdy jsem si všimla, že u muslimů je velice oblíbené titulovat se " doktor". Ač žádnou školu, kde by končili s tímto titulem, nevystudovali. A už tehdy jsem obdivovala boj jezídů za jejich svobodu, proti útlaku ze strany muslimů, který, bohužel, přetrval beze změny dodneška. Nebo je ještě horší.

A jelikož jsem žena, nemůžu se mi líbit, jak k ženám přistupují muslimové. Bylo to tady rozebíráno už tisíkrát, nenapsala bych nic objevného, prostě je to hnus, a už jenom proto je mi islám výsostně nesympatické náboženství, ať by většina muslimů byla sympatických, milých a klidně bych mezi nimi mohla mít přátele. Jen bychom se nemohli bavit o víře.

6 0
možnosti
BM

Přesně, ohání se pojmy jako "fašismus", "nacismus", avšak neví, co to ve skutečnosti znamená.

A narozdíl od pana Hassana neznám žádného..;-D

6 0
možnosti
Foto

Srovnání je více než trefné. R^

13 1
možnosti
Foto

I70v18o 64C36i27l31i45c24h

24. 2. 2015 13:23

Excelentně napsáno R^

PS: Opravte si prosím "vyzvdihovány" ;-)

9 1
možnosti
JM

J18a26n 41M14i71h30u83l97k75a

24. 2. 2015 13:06

karma jak hovado a pan Hassan? ...to je snad úplně jedno, ne?

13 0
možnosti
Foto

V11í34t 85H75a92s28s77a96n

24. 2. 2015 12:27

Slečno, melete nesmysly, již jen z důvodu, že Fcb stránky organizace Pro Vlast mají k dnešnímu dni 7506 lajků a fcb stránky organizace Generace Identity 4547 lajků. 

Pokud jde o zkušenosti s neonacisty, tak jich mám mnoho, nicméně tato jedna za všechny snad bude stačit:

http://hassan.blog.idnes.cz/c/257988/Netrestane-nasili-nema-pouze-tmavou-tvar.html

1 14
možnosti
ML

Takže to jsou opravdu stašná čísla, to je podle vás většina občanů ČR neonacista? Teda já neznám ani jednu z těch stránek, ale vím, že Hassan pozná neonacistu už od pohledu, je to expert.

12 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS